Známe hlavní řečníky #ESS16 a hledáme případovky!

E-shop summit 2016 zná už nyní, čtvrt roku před svým konáním, své hlavní řečníky. Všichni jsou to špičkoví odborníci a připravují si pro vás unikátní témata s hromadou nových informací.

Řečníky už máme, nyní hledáme případovky

Řečníky a jejich témata představím níže v tomto článku, nyní k případovým studiím.

Pro E-shop summit 2016 počítáme i s blokem, ve kterém představíme případové studie. Ty ale nejprve musíme najít! A budeme hledat skutečně pečlivě! Naším heslem je „Raději žádné, než špatné případovky!“ a to za ručím!

A proto hledám já i celý můj team odvážné může a ženy, hrdiny dnešní doby, kteří mají zajímavé výsledky, podložené čísly a jsou ochotni se o ně podělit!

Takovým za případovou studii nabízíme jejich „pět minut slávy“ na skvělé a opravdu odborné konferenci, kde publikum jejich práci ocení… A ne jen potleskem…

Jaké případové studie tedy hledáme?

Jen ty nejlepší! Takové, které mají všechno, co má správná případová studie mít:

  • zajímavý výsledek
  • unikátní a něčím zajímavý obsah
  • prozatím nikde nepublikované výsledky
  • má být s poučením pro ostatní
  • a musí být podložena čísly…

…prostě „kulervoucí“ výsledky, co musí vidět i ostatní. Tak nebuďte skromní a pochlubte se!

Pokud takovou případovou studii máte, řekněte nám o ní prostřednictvím formuláře na našem webu:

https://www.eshopsummit.cz/pripadove-studie

Budu se na vás těšit!

Pojďme si představit řečníky #ESS16

Nebudu to dlouze protahovat. Vybíral jsem, přebíral jsem a sestavil jsem program, který se vám bude líbit. Řečníci jsou hvězdní a našlapaní:

  • Jan Tichý – připraví si téma z oblasti webové analytiky
  • Jakub Kašparů – bude mluvit o PPC skriptování a kompletní automatizaci v PPCčkách > proč dělat něco, co za vás udělá script
  • Filip Podstavec – jako linkbuilder, geek a praktik se podělí o to, jak dělají linkbuilding mistři a naučí vás to
  • Jakub Čižmář – podíváme se s ním na komplexní mailingovou strategii pro váš e-shop
  • Jirka Chomát – bude povídat o prezentaci produktů v e-shopu a o celkovém vystupování obchodu jako „osobnosti
  • Michal Krutiš – zaměří se na to, jak si postavit komplexní marketingovou strategii pro e-shop
  • Adam Fendrych – jako přední český UXák bude hovořit o použitelnosti e-shopu
  • Milan Tříska – představí zajímavou strategii prodeje pomocí Facebooku
  • Michal Špaček – ač by se mohlo zdát, že na #ESS16 nepatří, opak je pravdou – vyškolí nás všechny v internetové a shopové bezpečnosti tak, abychom se nedostali do problémů
  • Adam Zbiejczuk – jako odborník na sociální média bude mluvit právě o nich
  • Pavel Ungr – bude mluvit o tom, jak zařídit indexaci e-shopu vyhledávači, jak na indexaci pohlížet, které stránky chtít mít indexované atd. – prostě to pojme komplexně

… a to ještě několik řečníků doplníme. Mám jich v hledáčku několik a řeším, kdo může nabídnout nejzajímavější téma, které zapadne do celého konceptu akce.

V programu také můžete čekat blok již zmíněných případových studií a dva bloky s panelovými diskuzemi. Jedna bude zaměřena na marketing e-shopu a druhá na provoz e-shopu.

Tak neváhejte a pořiďte si vstupenku hned teď!

Aktuálně je pouze za 890 Kč! A to je za výše uvedená jména přece zadarmo, ne?

podpis

 

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *