Přichází E-shop summit 2016

Představuji vám E-shop summit 2016 – konferenci o e-commerce, on-line businessu a digitálním marketingu. Uskuteční se ve dnech 1.-2.dubna 2016 v Českých Budějovicích.

Srdce jižních Čech jsem zvolil po zralé úvaze a věřím, že si tento kout naší republiky zamilujete i vy. Ne nadarmo se říká, že v Českých Budějovicích by chtěl žít přece každý.

Prostory

K dispozici nám bude multifunkční prostor ArtIGY. Je moderní, postavený teprve před několika lety a nachází se na střeše obchodního centra IGY. Díky tomu je k dispozici dostatečný počet parkovacích míst, dobrý hotel je ani ne 200 m a do centra dojdete pěšky za pár minut. Zároveň se všude dostanete MHD a taxi taky nebude muset jezdit moc daleko, ať se ubytujete kdekoliv ve městě.

Program

Konference ale není o prostorech, i když ty hrají roli také. Hlavní je program! A na tom si dávám opravdu záležet. Už od října 2015 pro vás hledám ty nejlepší z nejlepších.

S nimi připravuji témata, která jsou zajímavá, originální a nejsou recyklovaná z jiných konferencí nebo akcí. Každý řečník si pro E-shop summit 2016 připraví „nové“ a unikátní téma. Na tom pracujeme postupně několik týdnů (s některými i měsíce), aby vše bylo ťip ťop a návštěvníci #ESS16 si odnesly co nejvíce nových informací, které budou moci využít v praxi.

Obsah doplníme také o panelové diskuze nebo o blok případových studií – praxe je důležitá a získat celé informace z případovek, to je ta správná inspirace pro každého z oboru!

Žádné self-promo a sponzorované přednášky

Velkým nešvarem českých, ale i zahraničních, konferencí je možnost „koupit si přednášku“. Ta má pak minimální přidanou hodnotu pro posluchače a je zpravidla plná reklamy na produkt či službu řečníka.

Takové přednášky u nás neuvidíte. Na to vám dám svoje slovo!

Nikomu z účastníků nic nepřináší a já chci konečně udělat pořádnou konferenci, kde nerozhoduje kolik kdo zaplatil, ale jaké know-how řečník má a může předat. To je podle mě to, co od konferencí účastníci očekávají.

Konference nejsou jen přednášky

Konference je relativně oficiální událost a pokud celý den „jen“ sedíte a posloucháte, chce to také nějakou zábavu. Proto s mým teamem připravíme navíc 2 párty, expo se stánky partnerů a se zajímavými nabídkami a mnoho dalšího.

Pro networking nebudou sloužit jen párty. Při pauzách, nebo klidně i při přednáškách můžete poznávat nové lidi z oboru, inspirovat se a dohadovat nové spolupráce i ve foyer konferenčního sálu – je zde k dispozici kavárenský bar s teplými i chlazenými nápoji a nebo třeba výbornými zákusky. Vybere si snad každý.

Stejně tak pro vás každý den připravíme i chutný oběd – hlady u nás tedy také nebudete!

Navrhněte řečníka a staňte se VIP účastníkem

Program je plně v naší režii a sponzoři na něj nemají žádný vliv, to už jsme si řekli. Nejsem ale dokonalý a chci dát prostor i vašemu názoru. Na webu konference můžete až do 28.2.2016 navrhnout řečníka, který vám v programu chybí.

Já se s ním pak spojím a zkusíme vymyslet téma vhodné pro náš #ESS16. Pokud se to povede, objeví se daný řečník v hlasování, které proběhne na začátku března. A v hlasování pak budete moci svými hlasy vybrat 1 nebo 2 řečníky, kteří na #ESS16 vystoupí.

A to není vše. Ten, kdo navrhne řečníka, jež v hlasování vyhraje možnost přednášet, dostane od nás za svůj návrh VIP vstupenku zcela zdarma! Jako odměnu za snahu a dobrý tip. To platí pro prvního, kdo daného řečníka navrhne, proto návrhy neodkládejte.

Dva druhy vstupenek a za super ceny – na co ještě čekáte?

Mým cílem bylo udělat konferenci kvalitní, ale za super cenu. Jde to těžko, ale já věřím, že vynaložené úsilí přinese očekávaný výsledek.

Cena vstupenky pro nejrychlejší je pouhých 890 Kč. A to za dvoudenní konferenci včetně obědů, večerních párty a dalšího programu… To je prakticky zadarmo, nemyslíte? Při tom, jaké vědomosti získáte…

Pokud se vám zdá cena nízká a nebo si potrpíte na větší „luxus“, můžete si zakoupit VIP vstupenku. V té je mimo již zmíněného navíc:

  • Odbavení u vstupu do 1 minuty
  • Sezení na jednom z nejlepších míst v sále
  • Místo u stolu v sále (ne jen židlička)
  • Vlastní připojení k elektřině (230V) přímo v sálu – oceníte zejména pokud budete s sebou mít notebook či jiné zařízení s vyšší spotřebou elektřiny

A cena za VIP vstupenku? Je také velmi příznivá – 2 345 Kč.

Kdo by neměl na E-shop summitu 2016 chybět?

Konference je určena pro širší okruh lidí pohybujících se na e-commerce scéně, zejména pak pro:

  • Majitele menších e-shopů
  • Klíčové zaměstnance a markeťáky středních a větších e-shopů
  • Zaměstnance digitálních agentur
  • Konzultanty a freelancery zabývající se on-line marketingem
  • Firmy přímo související s e-commerce scénou

Tak nečekejte a kupte si vstupenku, dokud je ještě k mání za first-minute cenu! 

podpis

2 komentáře na „Přichází E-shop summit 2016“

    1. Radku, děkuji za komentář.

      1) Řečníci se navrhují prosím přes hlavní web. Je tam na to formulář.
      2) Co by měl Filip Dřímalka říkat e-shopářům? Není to jeho obor a ač ho jako odborníka uznávám, sem nepatří, vůbec. Toto není barcamp.
      3) Brašnářství – fajn, ale koho si nám chtěl doporučit od nich konkrétně? Kdo může e-shopářům dát nějaké know how, které jinde zatím nebylo řečeno? Ano, udělali dobře FB strategii a povedla se jim, ale jejich „téma“ bylo již mnohokrát recyklováno, tisíckrát řečeno a opravdu chceš ty i další pořád dokola poslouchat to samé? Pokud ano, tak se nezlob, ale E-shop summit 2016 takový nebude. Všechna tématu musí být unikátní a vytvořená pro naši konferenci. Chceme nabídnout účastníkům nové poznatky, ne to co už mohli slyšet 10x jinde.

      Díky za nabídky na řečníky, ale nic z toho není bohužel použitelné. Nekoresponduje to s konferencí.

      Další návrhy rádi přivítáme nejen od tebe, ale i klidně od ostatních na https://www.eshopsummit.cz/ – je tam formulář NAVRHNI ŘEČNÍKA. A pokud navrhnete jako první někoho, s kým se nám povede vyladit téma a pak vyhraje hlasování, má u nás takový doporučující VIP vstupenku zdarma.

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *