Stánek č. 20 – Daktela

Na stáneku číslo 20 na vás bude čekat na tahle sympatická parta z Daktela. Tahle česká firma má světový potenciál, není tedy divu, že obsluhují mnoho zákazníků po celém světě. Přijďte se k nim nachytřit, jak lépe komunikovat s vašimi zákazníky!

Můžete krátce představit Vaši firmu, co přesně děláte?

Jsme Daktela, česká firma zaměřující se na firemní komunikaci. Dokážeme vám sjednotit všechny komunikační kanály do jednoho online prostředí, včetně jednoduché integrace stávajících systémů. Jsme all-in-one kontaktní centrum. #poweredbyDaktela

V čem může Vaše firma účastníkům Czech On-line Expa pomoci, proč by se měli přijít podívat právě k Vám?

Díky přehlednému webovému rozhraní, integracím s interními systémy a celou řadou funkcionalit dokážeme zefektivnit práci operátorů. Ušetřený čas tak můžou věnovat dalším požadavkům. Vedoucí mají k dispozici online i historické statistiky, neustále tak mají přehled nad chodem zákaznické podpory a prací jednotlivých operátorů.

Kdo přesně z firem by se k Vašem stánku měl přijít podívat? 

Přivítáme každého, kdo řeší jak zefektivnit komunikaci se zákazníkem. Naše řešení jsme schopni naimplementovat do firmy s jedním operátorem stejně tak dobře jako do firmy s desítkami nebo stovkami operátorů.

Na co přesně se můžou návštěvníci na Vašem stánku těšit? 

Můžete se těšit na experty s několikaletou zkušeností s implementací kontaktních center.

Rádi vám na živé ukázce z produkčního multikanálového call centra ukážeme jak naše řešení funguje a poradíme jak zefektivnit vaší zákaznickou péči. Nabídneme vám i něco na osvěžení!

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *