Stánek č. 31 – Retino

Stánek číslo 31 obsadí kluci z Retino. Retino kultivuje trh zákaznické péče a pomáhá e-shopům s vratkami a reklamacemi, tím pádem i se spokojenými zákazníky 😉 Svým super procesním řešním Vám ale mohou ušetřit i mnoho peněz. Doražte k nim na popovídání!

Můžete krátce představit Vaši firmu, co přesně děláte?

Retino pomáhá e-shopům s vratkami a reklamacemi. Proměňte nepřehledné, bolestivé a ztrátové místo svého obchodu na konkurenční výhodu.

V čem může Vaše firma účastníkům Czech On-line Expa pomoci, proč by se měli přijít podívat právě k Vám?

Přes sto českých obchodů, které již naše služby využívá, potvrzuje, že díky Retinu zvýšili zákaznickou spokojenost s vratkami a reklamacemi. Retino zvyšuje zákaznickou spokojenost s vratkami až na 95%, přičemž tržní průměr je pouze 50%. E-shopy oceňují, že z dříve netransparentního procesu je díky Retinu spolehlivý prvek jejich zákaznického servisu a konečně mají o svých vratkách a reklamacích dokonalý přehled.

Kdo přesně z firem by se k Vašem stánku měl přijít podívat?

Řešíte se zákazníky vracení zboží a reklamace? Potom se přijďte podívat na náš stánek a spolu zjistíme, zda vám dokážeme pomoct.

Na co přesně se můžou návštěvníci na Vašem stánku těšit? 

Na našem stánku vám nabídneme audit vaší zpětné politiky zdarma. Nebo zkusíte štěstí v naší soutěži, ve které můžete vyhrát Retino na půl roku zdarma? Anebo se jen zastavte na něco dobrého na zub 🙂

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *