Garanti

Najdete jak klasická témata jako Brand, HR, Social, SAAS nebo Sales, tak i AI, nebo Customer experience. Vybírejte ze summitů, které se vás nejvíc týkají, nebo ochutnejte z každého něco a nechte se překvapit. Za summit ručí garanti, my ručíme za ně! Know-how a odbornost zaručeny.

Jména odtajňujeme postupně

Nad každým z 19 našich summitů drží odborný dohled jeden z garantů.

Garanti jsou experty v daném oboru a mají na starost ucelený pohled na téma konkrétního summitu a jeho vyváženost.

Speak summit
Anna Katrenčíková
Public Speaking Coach , CEO § Founder of EPIC SPEAK
Social summit
Daniel Rykr
CEO & Co-founder at BUZZOONS
PPC summit
Jakub Herrmann
Co-founder a PPC nadšenec
Brand Summit
Jan Kočenda
Marketing & Brand advisor

Tohle si nemůžete nechat ujít

S afterparty? Bez?

Vyberte si vstupenku, jakou potřebujete, ale rozhodně nezapomeňte dorazit.
Už si pro ni jdu!
Speak summit
Anna Katrenčíková
Public Speaking Coach , CEO § Founder of EPIC SPEAK

Lektorka rétoriky, zakladatelka EPIC SPEAK a Public Speaker-ka. Pomáhá lídrům mluvit s jistotou, strukturou a dopadem. Její tréninky spojují práci s hlasem, neverbální řečí a obsahem do celku, který mění způsob, jak prezentujeme sebe i svoji značku.

Social summit
Daniel Rykr
CEO & Co-founder at BUZZOONS

Tvořím virály, které budují značky, přivádí lidi na web nebo do prodejen a dělají z majitelů firem influencery. Vedu @buzzoons ?, kreativní tlupu, která dělá obsah od A až po (gen) Z. Tvoříme virály pro firmy jako Škoda Auto, Xiaomi, ČSOB nebo třeba HELL Energy. Jsem zakladatelem zábavné show @klucizmycky, takže pokud „Chcete umejt auto“, jsem váš člověk ?

PPC summit
Jakub Herrmann
Co-founder a PPC nadšenec

Jakub je spoluzakladatel marketingové a digitální agentury PLACEMENT.cz. S agenturou pořádají e-commerce konferenci v Ostravě Onlajnov.cz. Podle Jakuba musí přednáška pobavit a posluchač si musí odnést alespoň jednu důležitou myšlenku. A tento princip aplikoval i na PPC summit.

Brand Summit
Jan Kočenda
Marketing & Brand advisor

Honzova cesta vedla od novinařiny, přes copywriting, analytiku, marketing až k budování samotných značek. Tři roky působil na pozici marketingového ředitele obuvnické značky Vasky, následně stál v čele marketingu globální společnosti Trezor, která prodává kryptoměnové peněženky po celém světě. Za sedm let pomohl postavit 30+ značek.