- začnite otázkou prečo - prečo potrebujem značku - čo znamená budovať značku - ako značku zadefinovať - vízia, misia, poslanie, hodnoty - značka nie je to, čo hovoríte vy, ale to čo hovoria iní - ak chcete vybudovať podnik, začnite od seba - riadenie značky a nasledovanie vnútorného pocitu
V AXIM mám v kompetencii objavenie, budovanie a rozvoj osobnosti zamestnaneckej značky, nastavenie cieľových skupín, rozvoj talentov a firemnej kultúry, odporúčania zmien v organizačných štruktúrach, zadefinovanie kľúčových procesov, nastavenie komunikácie, nachádzanie inovačného potenciálu firiem.
Zákazníci stále častěji preferují platební metody, které jsou rychlé, pohodlné, jednoduché a hlavně bezhotovostní. Spojením uživatelské zkušenosti a inovativních technologií tak již dnes máme řadu způsobů, jak mohou zákaznici platit. Jaké trendy to jsou a co znamenají pro svět e-commerce.
Má za sebou studium na NEWTON University a VUT Fakultě podnikatelské. Je zakladatelem fintechového magazínu Fintree a platformy Podpořit.cz. Je předsedou Nadačního fondu Podpořit. Zároveň působí jako Manager marketingu a business developmentu v Authentica Fulfillment. Je ambasadorem České fintechové
Zákaznické recenze jsou „nástroj“ na zvýšení prodeje, který vám zároveň pomůže vybudovat povědomí o značce a zvýšit váš organický dosah online. Podíváme se jak shromažďovat recenze a jak je dostat do: - produktových a textových reklam v Google - na web a na produktové karty - organiku - Google MB
13 let zkušeností s marketingem. Poslední 4 roky se věnuje odvětví e-commerce. Specializuje se na strategie získávání pozitivních zákaznických recenzí a hodnocení e-shopů - v současnosti nejžádanější funkce u PLA a textových reklam zvyšující konverze až o 15 %.
Od prvního kontaktu do nákupu mohou dělit zákazníky ne dny nebo týdny, ale řada měsíců. Běžné postupy nefungují. Na příkladu konkrétního klienta působícího na 6 trzích se dozvíte, jak jsme pracovali s PPC, SEO a E-mailingem a jaké kroky vedly ke zvýšení tržeb.
Jsem spolumajitel marketingové agentury a specialista digitálního marketingu.
Určitě jste se setkali s propadem dat kvůli nasazeným cookies lištám. Proto vám prozradím, jak k datům přistupovat v roce 2023. Co můžeme očekávat od Google Analytics 4 a proč bychom již měli mít nasazené paralelní měření GA4 společně s Universal Analytics? Poznejte webovou analytiku zblízka!
Specialista na webovou analytiku a výkonnostní marketing. V oblasti internetového marketingu působí na volné noze nepřetržitě již od roku 2008. Zaměřuje se na malé a střední firmy, kterým pomáhá nasadit pokročilejší měření Google Analytics a optimalizovat PPC kampaně (Google Ads a Sklik).
Návštěvníci konference se prakticky naučí, jak nastavit ponákupní komunikaci e-shopu a zákaznickou zkušenost v průběhu doručení zásilky, která e-shopům může generovat až o +24% více opakovaných nákupů, o 54% sníží počet dotazů WISMO (where is my order?) a zvýší loajalitu zákazníků.
CEO Foxdeli.com, ponákupní marketingové platformy
Podělím se s vámi o to, jak stavíme a rozvíjíme jedny z největších e-commerce projektů na českém a slovenském trhu. Povíme si, jak probíhají analytické a přípravné fáze, jaká jsou rizika, jak ze skvělého nápadu nebo projektu udělat výjimečný, a jak je poté zlepšovat a rozvíjet jeho marketing.
Lukáš se věnuje marketingu již více než 10 let a prošel si celým jeho spektrem. Nyní se zaměřuje zejména na vzdělávání a vedení svého oddělení specialistů, kteří tvoří a spravují kampaně ve 14 zemích Evropy. Zároveň pomáhá klientům na konzultacích a workshopech najít správná strategická rozhodnutí.
Zelená řešení - je jedna z nejdůležitějších agend tohoto odvětví. Nevyhazovat, ale udržet co nejdéle v oběhu stále použitelnou výpočetní techniku. Je lepší alternativou jak pro koncové uživatele, tak pro firmy. Přednáška se zaměří na otázku, jak prodávat výrobek, u kterého je důležité vzdělávat trh.
Roland Tóth se zabývá online marketingem již 10+ let. Je marketingový manager furbify s.r.o. kde navrhuje marketing eshopu hlavně pro maďarský a slovenský trh Vyzkoušel se i v České republice ve startupu Flatio.cz
Kde všude jste vidět a o kterých svých produktech mluvíte? Neopomíjíte v marketingovém obsahu některé zákazníky nebo nákupní fáze? Jste si jistí, že pokrýváte všechno? A jde to vůbec? Podívejme se, jak plánovat posty, články a newslettery tak, aby výsledný mix odpovídal vaší obchodní strategii.
CEO v obsahové agentuře Pretty Much Nomads – píšeme anglicky a česky pro IT firmy
Přední světové společnosti budují svůj byznys tak, aby právě značka byla jejich nejcennější aktivum. Čím se od nich můžete inspirovat zvláště v nadcházející málo předvídatelné době právě vy? Jaké tipy a nástroje mohou použít i společnosti s výrazně nižšími rozpočty a zdroji, aby podpořily svůj růst?
Pomáhám společnostem s budováním jejich značek a strategickým plánováním komunikačních kampaní na volné noze. Mám za sebou strategické poradenství pro klíčové klienty jako Allianz pojišťovna, Fortuna Game, Global Wines či Golden Gate. Přes 5 let jsem byla jednou ze 14 Google Certified Trainer v ČR.
Ako sa v záplave konkurencie značiek a e-shopov odlíšiť? Čo je vaša jedinečnosť? Na praktických ukážkach vám predstavím, ako s vašou značkou pracovať, aby ste zaujali vašich zákazníkov.
Milan je COO agentúry Effectix, digitálny stratég a dvojnásobný Google Certified Trainer. Vyštudoval síce architektúru, no posledných 10 rokov zasvätil marketingu. Jeho najväčšou vášňou je digitálna stratégia a brand-building. Pomáha firmám orientovať sa v dátach a pochopiť zložité problémy jednoduc
Deset psychologických tipů, které platí jak v prodeji z oči do oči, tak v on-line prodeji. Toto desatero je nadčasové, platilo před 30 lety a platí i dnes. Tyto tipy můžete využít při jednání s dodavateli, se zákazníky nebo v rámci on-line marketingu. Mnoho příkladů z praxe.
Podnikatel, školitel, autor 17 knih s netradičními postupy pomáhá úspěšným k ještě větším úspěchům
Řekneme si, jak na projektové řízení v IT projektech, které fungují po celém světě. Kromě našeho know-how se taky dozvíte, na co si dát pozor, jak si nastavit spolupráci s klientem a co vás čeká po samotném spuštění.
Projektový ředitel ze společnosti Shopsys, který má dlouholeté zkušenosti z velkých e-commerce projektů fungujících po celém světě
Ukážeme si, k čemu se SGTM dá využít. A naopak co od něj nečekat. Prolítneme základní odlišnosti od GTM a pak se podíváme na pár praktických příkladů. Jak zlepšit měření, zvýšit množství nasbíraných dat pro facebook kampaně, nebo napojit měření konverzí zbozi.cz i bez vývojářů.
CRO expert a datový analytik ze Shopsysu, který má zkušenosti z velkých e-commerce projektů fungujících po celém světe.
Jak na TikToku jako značka vydělat peníze? Jak uchopit TikTok jak brandově, tak výkonnostně? Na TikToku už dávno nejsou pouze děti. A už dlouho se na TikToku dají vydělávat peníze. V přednášce se zaměřím na to, jak tuto platformu správně uchopit a začlenit ji do marketingového mixu vaší firmy.
Vít Janda je mj. CEO a spoluzakladatel agentury TikTokuj.cz. Za poslední 2 roky vyprodukovali přes 1.400 videí pro klienty, zejména na sociální síť TikTok.
Být dobře dohledatelný v produktové inzerci je alfa omega. Souhlasíte? A jste vidět na Seznam.cz? Zjistěte, co vám uniká, když změny v produktové inzerci neřešíte. Dozvíte se, jaké máte možnosti biddingu a jak správně nastavit kampaň v Skliku.
Stará se o klienty v digitální agentuře Advisio. Plánuje marketingové strategie a reklamní kampaně.
Jak vám může pomoci NPS ovlivnit hodnocení a recenze vašeho webu, e-shopu nebo firmy? Ukáži vám, jak jsme integrovali NPS "po svém" u GoMobil, jaké automatické kampaně jsme na hodnocení navázali a jak to ovlivnilo naše veřejná hodnocení. A věřte, že je zákazníci čtou.
Jsem snílek, analytik a marketér u mobilního operátora GoMobil už 8 let. Vedu tým lidí, kteří mají na starost produkt, obsah, obchod, brand i péči. V rámci GoMobil pečujeme o padesát tisíc zákazníků a kvalitní péči o ně proměňujeme v akvizici zákazníků nových.
Překlady jsou projektově náročnou a nákladnou položkou expanze. S další zemí se navíc komplexita řešení překladů násobí (nové produkty, texty atd.). Na trhu už ale existují chytré AI překladače a nástroje. Na příkladu našeho klienta si tak ukážeme jak lze celý proces řešit efektivně.
Co-founder TRANSLADO - platformy na chytrý management překladů produktů pro e-shopy.
Neztrácejte čas s programováním, využijte No-code/Low-code platformy pro tvorbu firemních aplikací přesně podle vašich potřeb. Ušetřete čas, peníze a získejte konkurenční výhodu, když začněte využívat tyto technologie ještě dnes!
Já jsem Adam a vytvářím pro vás unikátní YouTube kanál @adambartacz, který je plný tipů na nejlepší firemní nástroje a aplikace. Pomůžu vám najít ten nejvhodnější nástroj pro váš business!
Představ si, že máš možnost donutit člověka udělat přesně to, co chceš. A on ani netuší, že stojíš v pozadí všeho. To je síla manipulace. Dá se využít v offline i online prostředí. Pojď svět manipulace objevit se mnou. Nauč se manipulovat návštěvníky, zákazníky, partnera, partnerku nebo šéfa.
Definují mě tři oblasti - marketing, IT a psychologie. Dohromady tvoří velmi nebezpečnou kombinaci.
Prací na tematickém obsahu na vlastním webu, umísťováním tematického obsahu na jiných webech a vhodným prolinkováním lze získat tematickou návštěvnost z vyhledávačů. Tipy z praxe jak ovlivňovat výsledky vyhledávání v běžných/news/lokáních výsledcích vyhledávání.
Martin Jersák se zabývá optimalizací pro vyhledávače, linkbuildlingem a obsahovým marketingem od roku 2006, kdy ještě tyto obory neměli ani pořádné pojmenování. Kontinuálně provozuje farmu tematických magazínů a provozuje/provozoval několik reklamních systémů na prodej reklamních článků.
Znám spolupráce z obou stran. V agentuře na straně klientů i jako tvůrce blogů. Za víc jak 8 let jsem měla čest být součástí kampaní pro Electrolux, Rohlík, Slevomat, SONNENTOR, Labona, Bzenecký ocet a další. Díky tomu vám můžu představit konkrétní možnosti, jak pracovat s materiály od influencerů.
Sociální sítě, blog, obsahová strategie, školení a focení. Tím vším žiju a pomáhám s tím klientům.
E-shop, který bude do budoucna prosperovat a růst, poběží rychle a bez výpadků a bude šetřit náklady. Ale co takový e-shop z technologického hlediska vlastně obnáší? Výběrem správné platformy to nekončí. Přijďte si poslechnout, jak vysněného e-shopu dosáhnout.
Projektový manažer s více než 15 lety zkušeností v on-line prostředí a e-commerce.
Jak vaše organizace podporuje nebo brání bezpečnému a důstojnému životu všech lidí v Česku? Je načase, aby firmy měly ve svém jádru ambici podporovat důstojný život všech lidí, nikoli snahu maximalizovat své krátkodobé zisky. Vysvětlím, proč je taková změna potřeba, a jak ji dosáhnout.
Marek je designér služeb a facilitátor, který vede studio Pábení. Dlouhodobě se zajímá o sociální a environmentální dopady změny klimatu na Česko. Jeho ambicí je pomáhat na svět inovacím, díky kterým organizace plní své finanční cíle, a přitom vytváří bezpečné a spravedlivé podmínky pro život.
Dozvíte se, jak nejen na sociálních sítích stavět mezinárodní komunitu
Již 10 let se věnuje stavbě mezinárodních business komunit. V těchto natočil více než 150 mezinárodních podcastu a udělal vice nž 80 mezinárodních mastermind networkingu pro největší business mozky na světě.
Jen prací člověk není živ! Cítíte, že už je toho na vás moc? Bojíte se ale zpomalit, protože doba není úplně nakloněna odpočinku? Máte spoustu závazků, ale přitom nevíte, jak je v budoucnu pokryjete? Pojďte si poslechnout, jak jsem se s těmito výzvami porval já ;)
Perfomance specialista na volné noze. Vlastním e-shopy specializované na outdoor vybavení. Pomáhám také klientům rozvíjet jejich online business. Pracoval jsem jak v agenturách, tak i na straně klientů.
Máte-li eshop, na kvalitě produktových dat sakra hodně záleží. Ukážu vám, jak přistupovat k produktovým datům tak, aby pracovaly co nejvíce automatizovaně a hlavně ve váš prospěch. Strategický náhled na data a maximální využití dostupných zdrojů dat vede k lepšímu výkonu eshopu, úspoře času i peněz.
Tomáš provozuje vlastní e-shop a v ostravské společnosti Trayto působí na pozici produktového ředitele. Jeho zodpovědností je tedy strategické směřování všech produktů společnosti. A o jaké produkty jde? Nástroje pro e-shopy - BiddingTools, BiddingManger a Xemel.