Sledujete pouze návštěvnost e-shopu a jiné důležité metriky vám unikají, nebo se v jejich interpretaci ztrácíte? Hledáte hlubší pochopení webové analytiky, čísel, dat i grafů? V této přednášce se blíže podíváme na nejvýznamnější metriky a přehledy v Google Analytics, které byste měli používat.
Zbyněk je specialista na webovou analytiku, výkonnostní marketing a PPC kampaně. V oblasti internetového marketingu působí na volné noze již od roku 2008. Zaměřuje se na malé a střední firmy, kterým pomáhá nasadit pokročilejší měření Google Analytics, vyhodnocovat data a optimalizovat PPC kampaně.
Sociální sítě už dávnou nejsou jen platformou pro budování brandu, ale v i velmi efektivní výkonnostní kanál. Představíme case study našeho klienta a ukážeme, jakým způsobem se mohou sociální sítě proměnit na médium, které nejen podporuje brand, ale také velmi efektivně zvyšuje prodeje skrze e-shop.
V Taste Digistory vedu tým kreativců a social media specialistů. Zároveň tvořím strategie a kreativní koncepty. Mou snahou je, aby brand i výkon fungoval společně ve prospěch klientů.
Ecommerce projekty často trpí následujícími problémy: 1. Vedení sleduje špatné finanční metriky 2. Nabízí to stejné, co ostatní. 3. Zaměstnávají příliš mnoho lidí. 4. Nejsou ochotni "zabít" svůj projekt a 5. Nemají promyšlenou strategii. Zaměřím na příčiny a důsledky těchto chyb a jak je napravit.
CEO strategické reklamní agentury RobertNemec.com
Jaké kampaně jsou must have z pohledu e-commerce, srovnání dle priorit, na co si dát pozor a čemu se vyhnout. Jak rozdělit budget a rozběhnout inzerci.
Lukáš působí v agentuře Effectix od roku 2017. Na starosti má správu PPC kampaní a zbožových srovnávačů.
Psaní textů do mobilních a webových aplikací je čím dál víc v kurzu. Kdy vstupuje UX Writer do procesu tvorby a jak má vypadat jeho spolupráce s UX Designerem? Nelezou si do zelí? A kdo má mít poslední slovo? Na závěr se uklidníme fotkama koček a dostanete pár tipů, jak se z toho nezbláznit.
Píšu funkční texty pro weby a appky. Jsem UX Writer a dělám most mezi ajťáky a jejich zákazníky.
Případová studie o největším českém e-shopu s biopotravinami PROBIO.cz: Vytvoření nové rubriky Recepty zvýšilo návštěvnost o 80 %, sedmi z deseti nejčastějších vstupních stránek se staly recepty, přímo na nich lze nakoupit ingredience. Recepty generují 10 % obratu, tj. desítky tisíc korun měsíčně.
UX designérka a konzultantka online marketingu s 15letou praxí. Navrhovala informační architekturu mj. pro vítězné weby soutěží WebTop100 a Internet Effectiveness Awards, např. Flexi.cz.
Vytvořili jsme projektovou platformu, která ušetřila světovému e-commerce leaderovi 30 % času při organizaci marketingových projektů. Jak to probíhalo, co byly největší výzvy a na co si dát při vývoji aplikace takového rozsahu pozor?
Rád vymýšlím pro naše zákazníky nástroje a řešení, které jim zjednodušují práci a život. V MoroSystems mám na starosti projekt pro jednu z největších e-commerce společností.
Prečo má váš newsletter tak nízku mieru otvorenia a takmer nikto neobjednáva? A načo sa vôbec zaoberať takým rozosielaním, ktoré nezarába? E-mail marketing robí tým úspešným aj tretinu zisku, tak prečo nie vám? Ak nemáte 50% mieru otvorenia a 20% mieru prekliku, niečo robíte zle. Pozrime sa na to!
Tomáš ako online marketér s dlhoročnými skúsenosťami vstúpil do projektu Intellimail.app aby sa postaral o jeho merateľný prínos pre klientov. Verí, že našiel automatizované riešenie pre každý malý a stredný e-shop na svete.
S online podnikaním sú spojené viaceré právne povinnosti. Ako si vybrať správnu doménu? Aký obsah môžete umiestniť na web? Čo majú obsahovať obchodné podmienky? Či ako riešiť GDPR. Na všetky tieto otázky zodpovieme zrozumiteľnou formou na tejto prednáške.
JUDr. Barbora Lániková je advokátka v advokátskej kancelárii Lanikova Group, s.r.o. a odborníčka na oblasť ochrany osobných údajov a právo informačných technológií. Je autorkou praktickej knihy s kompletnými vzormi GDPR v praxi. Prednáša v oblasti GDPR, marketingové právo a IT právo.
Kde brát nové řidiče, když všichni mají práci? V oboru, kde se firmy přetahují o zaměstnance, jsme se do náboru pustili jinak. Zjistili jsme, co řidiči vážně chtějí a jak spolu mluví. Čím jsme si je získali a co si z našeho přístupu můžete ukrást pro sebe? To se dozvíte v přednášce.
Bára píše. Už 5 let. V Betteru se stará o texty na weby a návrh tonality pro klienty z nejrůznějších odvětví: od logistiky přes léky až po cihly.
Některé chyby se opakují opravdu často. Některé jdou snadno odstranit, některé vám nedají spát. Všechny vám ale škodí. Zjistěte, které chyby to jsou.
Jsem součástí e-mailingového týmu v Etnetera Activate. E-mailing mě baví a rád si o něm povídám. Při své práci narážím na stále stejné chyby e-shopů.
Popis začátku e-mailových kampaní, nastartování rozesílek, příprava šablony. Popis od automatizovaných e-mailových kampaní od svátku po reaktivaci.
Primárně se soustředím na strategie e-mailové komunikace a její efektivitu. Pomáhám a vytvářím nejen inteligentní e-mailové rozesílky, ale snažím se i optimalizovat klasické rozesílky.
Cieľ biznisu je maximalizovanie zisku ale dnes stále marketing vyhodnocuje ROAS alebo PNO. Ukážem Vám prečo sa sústreďovať na zisk, ako jednoducho vyhodnocovať zisky a optimalizovať kampane na zisk namiesto PNO čo ROAS.
Performance marketér zameraný na online rast klientov s množstvom ocenení za výsledky pre klientov.
V oblasti procesů se pohybujeme už dlouho a vidíme, že s e-shopy neustále bojují. Nejčastěji v oblasti procesů a komunikace mezi interními i externími členy týmu. Rády bychom na praktických příkladech ukázaly, jak se s tím dá pracovat a co můžete změnit hned, jak se vrátíte do kanceláře.
Jsme zkratkou k efektivnímu týmu. Procesy vnímáme v kontextu firmy a zákazník s kolegou jsou pro nás alfou omegou.
Jak lépe organizovat práci týmu? Naplno využívat společný čas lidí u jednoho stolu? Naučit se projekty krájet na menší části a ty co nejrychleji realizovat? Otázky, na které jsme před dvěma a půl lety nasadili systém 6+1. Systém, kterým řídíme celé Pábení.
Jsem z Pábení. Designového studia, které otevírá těžká témata spojená s fungováním a chováním organizací. Spolu vedu celou firmu, vedu projekty, facilituji workshopy.
V jakých kanálech a při jakých příležitostech gamifikaci využít? Jak ji správně nastavit a zapojit do e-shopu, aby se zákazníci rádi vraceli? Praktické ukázky a tipy na využití.
Co-Founder & E-mail Marketing Consultant ve společnosti Water Media s.r.o.
Víte, že většina našich nákupních rozhodnutí je emotivní? O nákupech rozhoduje naše podvědomí, které se řídí určitými pravidly. V přednášce vás seznámím s konkrétním využitím šesti principů neuromarketingu, které může využít každý e-shop a se kterými dokážete zvýšit svůj konverzní poměr.
Olda je specialista na CRO a UX. Za 11 let v oboru pracoval pro velké české online firmy, jako je Invia, Vivantis či Bezrealitky, ale i začínající startupy. Řídí se jasným pravidlem: Nestačí mít krásný web. Jde o to vydělávat.
Už jste slyšeli, že zbožáky jsou super, protože je jednou nastavíte a nemusíte se o ně dále starat? Rád bych vás provedl nejčastějšími chybami, které e-shopy při samosprávě srovnávačů zboží dělají a jak jim v PROFICIU pomáháme.
Srovnávače zboží, affiliate, Mergado a vše okolo nich.
Z našeho výzkumu e-mail marketingu v ČR vyplynulo, že více jak 50 % firem nevyužije získaný kontakt efektivně. Pojďme společně zjistit, čeho se vyvarovat a jak nastavit odpovídající komunikaci napříč komunikačními kanály.
Petr založil a vede agenturu Sherpas TECH, která se zaměřuje na retenční marketing. Využívá bohatých zkušeností z e-commerce a marketingu, v této oblasti se pohybuje již 20 let.
Představení výhod video inzerce, ideálního postupu pro výběr formátů a přípravu kreativy vzhledem ke klientovým cílům. Prezentace 3 case study video kampaní. 1. case study porovnání výkonu TV spotu a online videa. 2. srovnání YoY výsledků video kampaní a 3. výsledky výkonnostní YouTube kampaně.
4 roky zkušeností v online marketingu (PPC, RTB). Hluboká znalost YouTube kampaní, od brand awareness až po výkonnostní kampaně. Analýza klientských účtů, plánování strategií a vytváření mediaplánů. Přednášky pro studenty a PPC Specialisty (Clickit, Sklik Expert Forum).Řečník na klientských eventech
Myslíte si, že fráze „obsah je král” neplatí pro e-shopy? Pak je tato přednáška určena právě pro vás. Povíme si, co v rámci obsahového marketingu dělat. Vše si ukážeme na konkrétních příkladech a číslech. Nebudou chybět ani specifika content strategie pro e-shopy a pořádná dávka obsahové inspirace.
Zakladatel marketingové agentury Včeliště, která se specializuje na obsahový marketing.
Ukážeme si, že SEO a PPC už dávno nejsou části marketingu, které spolu soupeří, ale naopak si musí pomáhat pro dosažení nejlepších výsledků, ušetření nákladů a času.
PPC dělám přes 3 roky a kromě kampaní aktuálně řeším rozvoj našeho oddělení a spolupráci a ostatními napříč celou firmou.
Daniel Višňák vybudoval největší hokejový e-shop v ČR, který se na této pozici se udržel 7 let po sobě než ho prodal. Je autorem projektu eshoprestart ve kterém předává své zkušenosti a ukazuje, jak lze s e-shopem uspět díky tomu, že se odlišíte a budete dělat věci jinak, než všichni kolem.
Daniel vybudoval největší hokejový e-shop v ČR, nyní ukazuje ostatním, jak mohou i oni s e-shopem uspět
Lámali ste si niekedy hlavu nad tým, ako v prípade optimalizácie webu pre vyhľadávače postupovať? Ktoré činnosti prinesú to najsladšie ovocie s čo najmenšou snahou, a ktoré odložiť na neskôr? Už nemusíte.. My sme to otestovali a chceme sa o to podeliť so svetom!
Začínal s mezinárodním SEO, pak podlehl agentuře Sun Marketing (současné Taste Medio) a pořád ho to baví.
Asi všichni designeři znají a používají konverzní poměr, funnely a heatmapy. Jasně. Ale co dál? Podíváme se na Google Analytics, databáze a další kvanti data, která jde sbírat, vyhodnotit a použít pro zlepšení UX webu.
Webová analytika a měření mě baví 10 let, většinou řeším data pro UX projekty.
1.Přístupy, jak najít efektivní cesty v propagaci u segmentů, kde je příliš drahé vyhledávání. 2.Správné uchopení kreativy. Představení formátů, jejich výhod a best practices pro kreativu. 3.Tipy pro optimalizaci kampaní: jak na zvýšení CTR, Google Analytics, Sklik remarketing a práce s umístěním.
Jednoduché rady, ktoré sú podložené prieskumami a skúsenosťami, ktoré zvýšia dôveryhodnosť značky a tak majú výrazný vplyv na výkon a konverznosť webu, alebo eshopu.
Som online stratég v spoločnosti Effectix a v súčasnosti vediem slovenskú pobočku. Riešim návrh a realizáciu účinných stratégií pre firmy, ktoré začínajú, alebo potrebujú zlepšiť svoj marketing na internete.
Expanze e-shopů do zahraničí nemusí hned vypadat jako přehlídky neomezených rozpočtů na reklamu. Co dělat, když nejste v situaci, abyste svou přítomnost na cílových trzích dávali okázale na odiv? V rámci přednášky shrnu, kde se na expanzi do zahraničí dá ušetřit a "jak vlastně začít".
Country Manager pro expanzi do DACH regionu v eVisions
K vymýšlení názvu si láhev vína neotvírejte. Vyzkoušejte raději metody, které vás k němu spolehlivě dovedou. A nezapomeňte, že výsledný název tu není jen od toho, aby se vám líbil. Musí hlavně splňovat několik racionálních kritérií pro výběr názvu a tím pádem podporovat dlouhodobě vaši značku.
Zuzčina cesta vedla od grafického designu, přes marketing až k tvorbě značek. Ty dnes vnímá jako společenství lidí, jejichž zkušenosti a emoce každý den pomáhají značku utvářet. Pracovala jako manažerka značek pro síť restaurací Ambiente a dnes pomáhá budovat značku zejména klientům Taste Lovebrand.
Udržet si zákazníka je levnější než získat zákazníka nového. Hezká poučka, co? Každý z vás to jistě nejednou slyšel. Ale řídíte se tím? Poradím vám, jak s několika málo vzorečky uděláte retenční výzkum a jak s ním naložíte ve vašich PPC / Social kampaních.
Honza pracuje ve společnosti Taste Sun na pozici Senior PA Specialist. Pro stovky klientů navrhl a realizoval účinné a efektivní kampaně, které šly naproti jejich cílům. Honza o sobě říká: "Sám nesnesu, když mě zasahuje reklama, o kterou nestojím. A takto přistupuji i k reklamě, kterou vytvářím."
Digitální marketing je většinou marketérů a majitelů firem vnímaný jen optikou výkonnostních kanálů. Rád bych rozkryl tyto témata: 1. jak si správně nastavit marketingové očekávání 2. jak se zorientovat v rychle se vyvíjejícím prostředí digitálního prostředí 3. jak si navrhnout vlastní strategii
9 let navrhuji u klientů marketingová řešení a dohlížím na jejich následnou realizaci. Jsem CBDO / Obchodní ředitel v digitálně-strategické agentuře Effectix.com
E-shopařina je dřina, zvlášť pokud jde o práci s lidmi. Už za špatně napsaný inzerát může přijít pokuta. Dá se vypořádat se švarcsystémem? A co když jde freelancerka na mateřskou? A jak na vyhazov bez sporu? Praktická přehlídka HR případů z praxe, které se nepovedly a skončily u soudu.
Petra Stupková zcela propadla právu v onlinu a e-commerce a založila advokátní kancelář Legitas. Pro e-shopaře nastavuje strukturu spolupráce se zaměstnanci a freelancery. Poradí s ochranou značky v souvislostech současných trendů v online marketingu.
Jaké výsledky přinesla implementace gamifikace, automatizace e-mailových kampaní a spuštění projektu On-line diagnostiky pleti e-shopu Yves Rocher CZ v roce 2019?
CEO ve společnosti Water Media.
Při nakupování online vzniká velké množství odpadu z jednorázových přepravních obalů. Řešením mohou být znovupoužitelné přepravní obaly. Co všechno musí e-shop udělat, aby se do testování mohl pustit? Jaký je potenciál znovupoužitelných přepravních obalů v e-commerce?
CEO a Founder startupu RepeteBox, který zavádí znovupužitelné obaly do e-shopů
Přednáška o možnostech, které RTB systém e-shopům nabízí ať už z pohledu cílení a práce s daty, tak z pohledu dynamických kreativ, které Adform ve svém portfoliu nabízí. Kvalitní traffic Z RTB kampaní dlouhodobě zvyšuje organickou návštěvnost a umožní e-shopům lépe pracovat s výkonnostními kanály.
Marie Kaisrová pracuje v agentuře Taste na pozici RTB Senior Specialist. RTB se věnuje již od roku 2016 a disponuje komplexní znalostí jeho ekosystému. Patří sem znalost jak DSP (Demand Side Platform) tak SSP (Supply Side Platform) včetně DMP platformy pro správu dat.
Projdeme si možnosti, jak si postavit dobré vyhledávání v produktech na eshopu. Jaké jsou milníky cestou, co si na první pohled neuvědomíte a jak se to promítne do kvality hledání. Kde jsou slepé uličky a naopak co můžete přidat navíc pro vyšší kvalitu vyhledávání. Dle zkušeností z českých eshopů.
Již 8 let pomáhá zavádět personalizace v českém ecommerce. Je foundrem služby Persoo. Jakub propojuje svět technologických možností zítřka s potřebami eshopů. Má praktické zkušenosti téměř ze stovky eshopů. Loni byl 3 měsíce poznávat svět v Silicon Valley.
Zcela nový pohled na kvantifikaci návratnosti investic pomocí Data Driven Atribučního modelování přechodu z účetního datumu objednávky na skutečný (tedy atribuovaný) datum jejího vzniku.
Marek má za sebou 4 roky v Akademii věd ČR a 5 let v digitálním marketingu, kde působil jako datový analytik a následně šéf performance oddělení. Díky propojování různých oblastí umí najít souvislosti tam, kde by je nikdo jiný nehledal. Je vášnivý pianista, má externě vystudovanou konzervatoř a rád
Rýchlosť e-shopu nie je dôležitá len pre užívateľa, ale aj pre vašu firmu a jej výsledky! Prečo? To sa dozviete práve teraz! Vplyv rýchlosti e-shopu na marketing či SEO. Tipy z praxe - ako jednoducho optimalizovať načítanie Vášho ecommerce riešenia a skvalitniť tak celkový zážitok vašich klientov
Tvorí cloud produkty a navrhuje zákaznícke riešenia. Píše svoj blog a je nadšenec do inovácií.
Proč PPC reklama tak často nefunguje? S jakými chybami se potkávám každý den a jak jim jednoduše předcházet? Dozvíte se jak nad reklamou uvažovat a jak se do ní pustit bez toho, abyste prodělali kalhoty.
Dělám PPC reklamu, která funguje. Nevěřím trendům ani dojmům, ale číslům a hlavně výsledkům.
AMP je framework pro efektivní tvorbu webů a zároveň dokáže radikální zrychlit váš web. Dlouho byl určený pro statické stránky, ale už nějakou dobu je skvělý také pro e-shopy. Podíváme se na výhody, nevýhody a specifika téhle technologie.
Konzultant k rychlosti webu, specialista na AMP.
GTM (Google Tag Manager) systém pro správu nejen měřících kódů vašeho webu. Ukážeme si základní nastavení GTM, na vašem e-shopu bez potřeby programátora, vývojáře. Budeme se věnovat především Wordpresu - WooCommerce a jak nezatěžovat zdrojový kód javascripty zpomalující chod webu.
Specialista na webovou analytiku, SEO a PPC. Již od roku 2001 se věnuje on-line marketingu. Zaměřuje se na malé a střední firmy, a živnostníky, kterým pomáhá s optimalizaci webových stránek SEO, nasazení Google Analytics, optimalizuje PPC reklamy. Věnuje se edukaci firem a živnostníků v on-line.
Seznámení s principy a pravidly online nakupování. Identifikace hrozeb a podvodů obchodníků. Bezpečnost online služeb a riziko propojitelnosti. Zneužití, či ztráta údajů zákazníka a dopad na jeho soukromí. ICT gramotnost a kritické myšlení. Problémový zázkazník aneb koho obchodník (ne)potřebuje?
specialista na kybernetickou a informační bezpečnost a ochranu, webmaster, server administrátor
Poslední dobou přibývá Čechů, kteří si chtějí zopakovat češtinu. Online kurzy a kruhové tréninky neberou konce. Co je tedy v češtině správné? Kde je hranice mezi inovací a hrubkou? Může být čeština marketingovým nástrojem?
Pedagog, networker, inspirátor